Irmina MarcinkiewiczHumanistka w Biznesie, Ekspert komunikacji i marketingu, Moderator Desing Thinking, Trener, Menedżer Roku 2017Od kilkunastu lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing oraz wykładowcą na UMK. Psycholog zachowań konsumenckich, a także absolwent studiów podyplomowych Marketing i Zarządzanie, Coaching Zawodowy oraz Project Management. Swoją wiedzę do dziś wykorzystuje we współpracy z międzynarodowymi markami w Polsce, Europie, krajach arabskich i Afryce – m.in. Procter&Gamble, Tchibo, Polpharma, Maspex, Jim Beam. Prowadzi zajęcia z zakresu copywritingu, psychologii w marketingu oraz organizacji sprzedaży reklamy. Uczy przedsiębiorczości i doradza, jak skutecznie wykorzystać swój potencjał w pracy w marketingu. Aktywnie uczestniczyła również w powstaniu nowego kierunku na UMK Lingwistyka Praktyczna i Copywriting o charakterze całkowicie praktycznych studiów. Jako praktyk biznesu działający między nauką a biznesem chce przekazać, że stała chęć rozwoju i wykształcenie mają nieustanny wpływ na życie i otoczenie. Jest pomysłodawczynią i realizatorką projektu „COPYSPOT. EKSPERCI PO GODZINACH.” - cyklu spotkań z pracownikami MSU Publishing, którzy opowiadali, o kulisach pracy w agencji i ich drodze do kariery. Współpracuje z Biurem Karier UMK i Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości UMK jako doradca biznesowy. Działa również jako wolontariusz w PMI Project Management Institute, międzynarodowej organizacji, zrzeszającej project managerów. Została Menedżerem Roku 2017 Kapituły Gazety Pomorskiej oraz zajęła 3 miejsce w plebiscycie czytelników Polska Press „Kobieta Biznesu 2016”. |